Blog SK 23

Z magazynu Siroko prosto na górski szczyt: “bigginer” podbija La Cubillę

Dziś chcielibyśmy podzielić się z wami wyjątkowym doświadczeniem. W Siroko tworzymy odzież rowerową, ale to nie wszystko. Wierzymy również w dążenie do samodoskonalenia i czerpanie radości ze sportu niezależnie od umiejętności czy doświadczenia. Tym razem przenieśliśmy te wartości na nowy poziom dzięki wyzwaniu, w którym łączymy mnóstwo emocji i zabawy.

Naszym bohaterem w tym przedsięwzięciu jest Chusín, kierownik magazynu Siroko, który do tej pory nigdy nawet nie próbował jazdy na rowerze szosowym. Chcieliśmy go zaskoczyć, więc zaprosiliśmy go na przejażdżkę samochodem z ekipą Siroko, podając mu jak najmniej szczegółów. Przygotowaliśmy sprzęt do nagrywania i udaliśmy się do podnóża przełęczy La Cubilla, znanej z tego, że podjazd jest długi i wymagający, idealny do przetestowania umiejętności każdego rowerzysty.

Chusín, nasz prawdziwy “bigginer”, miał stawić czoła wielkiemu wyzwaniu. Ale nie był sam. Wyposażyliśmy go w naszą odzież z kolekcji Core, zaprojektowaną specjalnie dla początkujących kolarzy, daliśmy mu rower i upewniliśmy się, że jest odpowiednio odżywiony i gotowy do wspinaczki. Chusín ma zero doświadczenia, ale cechuje go silna wola i duch walki,  jego największe atuty.

Tego dnia pogoda w Asturii nie zapowiadała się najlepiej, więc zabraliśmy ze sobą jeszcze jednego członka ekipy Siroko, Chaviego, naszego CTO i doświadczonego rowerzystę. Chavi zapewnił wsparcie techniczne i moralne, zaznaczając, że każdy z nas stawiał w czymś pierwsze kroki w pewnym momencie naszego życia. Bez względu na doświadczenie, istota kolarstwa, jak i każdego innego sportu, polega na przezwyciężaniu własnych słabości i czerpaniu radości z dążenia do celu.

Nakręcony przez nas filmik jest zapisem każdego etapu tego wyjątkowego doświadczenia. Od początkowego zaskoczenia Chusína, przez pierwsze kilometry wspinaczki, aż po ostateczny wysiłek i uczucie spełnienia po dotarciu na szczyt. To historia wysiłku, pełna zabawy i koleżeństwa, a także lekcja tego, jak dzięki duchowi zespołu i pozytywnemu nastawieniu można osiągnąć więcej, niż mogliśmy sobie wyobrazić.

Kolekcja Siroko Core została zaprojektowana z myślą o tym: aby każdy, niezależnie od poziomu, mógł w pełni cieszyć się jazdą na rowerze. Chusín pokazał nam, jak wiele można osiągnąć nawet przy niewielkim doświadczeniu. Ten film pokazuje fizyczne i psychiczne wyzwanie, któremu stawiamy czoła przy wsparciu przyjaciół lub ekipy, które są kluczowymi składnikami w tak wielu sytuacjach życiowych. Możemy zrobić wiele jako jednostki, ale razem, w partnerstwie, społeczeństwie, rodzinie lub po prostu w grupie przyjaciół, możemy osiągnąć znacznie więcej.

Żaden sport nie ilustruje tego lepiej. Tadej Pogačar wygrał w tym roku Giro d’Italia i Tour de France, być może sięgnie po Potrójną Koronę (Giro d’Italia – Tour de France – Szosowe Mistrzostwa Świata UCI), którą do tej pory zdobyli tylko Eddy Merckx i Stephen Roche. Te dwa triumfy były indywidualne, ale talent Pogačara oparty jest na pracy kolegów z drużyny, którzy pedałują razem z nim, jego trenera, mechaników, masażystów i reszty personelu, który opiekuje się nim i towarzyszy mu na każdym etapie. Dlatego, choć brzmi to banalnie, kolarze, którzy wygrywają, zawsze dziękują swoim kolegom z drużyny za ich pracę.

Obejrzyj nasz filmik i towarzysz Chusínowi w jego pierwszym wielkim wyczynie kolarskim. Mamy nadzieję, że to wyzwanie zainspiruje i zachęci Cię do wyjścia z domu, stawienia czoła własnym ograniczeniom i czerpania radości z jazdy. Ponieważ w kolarstwie, podobnie jak w życiu, ważne jest, aby nigdy się nie poddawać i cieszyć się jazdą.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są zaznaczone *